Wednesday 24 February 2016

Seseorang mengenal cinta( Cerita saja-saja)

Bagaimana untuk membuat seseorang jatuh cinta dengan anda
Kami biasanya jatuh cinta dengan orang-orang yang sepadan dengan senarai yang disimpan di dalam fikiran kita dipanggil kriteria bawah sedar.

Selama bertahun-tahun dan seperti yang kita berinteraksi dengan kehidupan kita mula membentuk satu senarai barang-barang yang perlu ada pada orang yang kita mahu menghabiskan sisa hidup kita dengan. Senarai ini adalah faktor utama yang membuatkan kita jatuh cinta dengan seseorang dan tidak orang lain.


budaya, masyarakat, pengalaman masa lalu anda, pengalaman zaman kanak-kanak anda, hubungan anda dengan rakan-rakan anda dan hubungan anda dengan ibu bapa anda membentuk senarai ini sehingga ia mengandungi kod yang boleh membuat anda suka orang tertentu.

Dalam buku saya bagaimana untuk membuat seseorang jatuh cinta dengan anda, saya diterangkan bagaimana anda boleh membuat seseorang
jatuh cinta dengan anda dengan hanya mengimbas untuk senarainya kemudian mengemukakannya kepada dia, supaya kamu kelihatan perlawanan yang sempurna. Dalam artikel ini saya akan memberitahu anda bagaimana anda boleh membuat seseorang jatuh cinta dengan anda lagi.

Bagaimana untuk membuat seseorang jatuh cinta dengan anda lagi
Jika seseorang jatuh cinta dengan anda sekali, walaupun untuk beberapa saat, maka ini bermakna bahawa anda telah sepadan dengan kriteria bawah sedar beliau.

Seseorang yang tidak akan jatuh cinta dengan anda jika anda tidak sepadan dengan kriteria bawah sedar (lihat Love psikologi). Jika ia berlaku sekali bahawa anda dipintas penapis dan memenuhi kriteria beliau maka anda sentiasa boleh membuat dia jatuh cinta dengan anda lagi.

Seseorang boleh berhenti mencintai anda kerana kriteria bawah sedar beliau berubah. Jika ini berlaku kepada anda maka jangan bimbang, semua yang anda perlu lakukan adalah untuk mengimbas perubahan kecil maka menyesuaikan cara anda bertindak untuk memadankan mereka lagi.

Kadang-kadang sebaliknya berlaku, kriteria orang itu boleh kekal yang sama tetapi anda berubah sehingga dia mendapati bahawa anda menjadi tidak lagi perlawanan. Sekali lagi anda perlu menentukan bagaimana anda melanggar kriteria dan kemudian menyesuaikan tingkah laku anda untuk perlawanan semula.

Berikut adalah contoh yang akan membuat konsep yang jelas. Seorang gadis suka lelaki kerana dia yang sepadan dengan kriteria dia dan kemudian dia mula menjadi tidak tersedia yang merupakan sesuatu yang melanggar kriteria beliau. (Lihat Mengapa kita jatuh cinta

Sebagai masa berlalu gadis itu mula menjadi sakit sikapnya dan akhirnya dia berhenti mencintai dia. Jika dia tahu tentang pelanggaran yang dia lakukan dia boleh hanya diselaraskan kelakuannya untuk sepadan dengan kriteria dia lagi dan akibat dia akan suka dia lagi.

Terdapat kaedah-kaedah
Jatuh cinta adalah tidak satu proses rawak dan tidak sesuatu yang yang tidak boleh dikawal. Sama seperti apa-apa dalam dunia ini ada peraturan yang mengawal cinta. Jika anda berjaya untuk memahami kaedah-kaedah ini, anda boleh membuat mana-mana badan di dunia ini menyayangi anda tanpa melakukan banyak usaha.

2knowmyself tidak adalah sebuah laman web artikel mudah atau ia adalah satu tempat di mana anda akan mencari perbaikan cetek, tetapi ia adalah satu tempat di mana anda akan mencari teknik yang berkesan yang disokong oleh psikologi dan yang dibentangkan dalam format yang jelas dan mudah difahami. Jika anda berfikir bahawa ini adalah beberapa jenis gembar-gembur pemasaran kemudian melihat apa yang pelawat lain kata tentang 2knowmyself. buku "Bagaimana untuk mendapatkan lebih seseorang dalam beberapa hari" telah dikeluarkan oleh 2knowmyself, buku ini adalah jaminan 100% bahawa anda akan mendapat lebih sesiapa sahaja yang anda akan dikembalikan.

No comments:

Post a Comment